Subject: Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Kassari küla, Kadaka-Männi, - kinnistu puurkaevu asukoha kooskõlastamine
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 13:08:09 +0200

From: Rein Kallas <[email-masked]>
Sent: Friday, February 21, 2025 12:24 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: [EBATURVALINE] -Re:   (TEED-215325) Hiiu maakond, Hiiumaa vald, 
Kassari küla, Kadaka-Männi, - kinnistu puurkaevu asukoha kooskõlastamine

Tere

Palun deltas registreerida.

Parimat,

Rein

From: Gerli Aavik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 21, 2025 12:19 PM
To: Rein Kallas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: [EBATURVALINE] -Re:   (TEED-215325) Hiiu maakond, Hiiumaa vald, 
Kassari küla, Kadaka-Männi, - kinnistu puurkaevu asukoha kooskõlastamine

Tere,

Kuna Teie tegelesite Kadaka-Männi kinnistu kooskõlastusega, siis saadan info 
asendiplaani muudatuse kohta otse Teile.

Muutsime puurkaevu asukohta looduslike tingimuste tõttu ning palume uuesti 
kooskõlastust. Muudetud asendiplaan manuses.

Eelmise kooskõlastuse number on: 7.1-2/25/2548-2.

Heade soovidega

Gerli Aavik

Dokumendihalduse spetsialist

Puurkaevumeistrid OÜ

+372 5303 0068

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

**Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne ning selle 
edastamine asjasse mittepuutuvatele osapooltele ei ole lubatud.**

On Thu, 13 Feb 2025 at 16:26, Transpordiameti Jira 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Teie taotlus "Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Kassari küla, Kadaka-Männi, - 
kinnistu puurkaevu asukoha kooskõlastamine" on töösse võetud ja sellega 
tegeleb Rein Kallas.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.